سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

5 رستوران معروف دبی

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ب.ظ

1- رستوران فرانسوی خانه کوچک

رستوران لا پتیت میسن ، رستورانی فرانسوی در دبی است که در قلب مرکز مالی بین المللی دبی قرار دارد . La Petite Maison غذای فوق العاده نیکوز را ارائه می دهد و طراحی داخلی چشمگیری دارد که بسیار مناسب برای قرارهای کاری و شام های رمانتیک دو نفره است .

2- رستوران ژاپنی اوکو

OKKU ، برنده جایزه چند ساله رستوران ژاپنی است که در فوریه 2009 افتتاح شده است . از سال 2012 تا 2016 این رستوران عنوان بهترین رستوران ژاپنی را از آن خود کرده است . خدمات بی نظیر ، نوشیدنی های خوشمزه ، انواع غذاهای ژاپنی و سوشی های بی نظیر و کوکتل های عالی این رستوران برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهید شد .

3- رستوران ژاپنی زوما

رستوران زوما یکی دیگر از رستورانهای ژاپنی در بی است که در قلب شهر ، در مرکز مالی بین المللی داکا واقع شده است . این رستوران در نزدیکی بلندترین ساختمان جهان ،برج خلیفه قرار دارد . رستوران زوما دبی طراحی منحصر به فردی دارد . در طراحی این رستوران از شش عنصر آتش ، زمین ، آب ، هوا ، چوب و آهن برای رسیدن به هماهنگی رستوران استفاده شده است .

4- رستوران بریتانیایی رودز دبلیو وان

آشپزی بریتانیایی گری رودز به اندازه کافی در دبی محبوبیت دارد . این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی است که غذاهای بریتانیایی را با ترکیبی از طعم های فرانسوی تهیه می کند . دکور رستوران همچنین بسیار زیباست . کوکتل های آیس کلد ، سوپ گوجه فرنگی غم انگیز گری و بیف این رستوران مورد توجه گردشگران است .

5- رستوران تیبل 9

تیبل 9 یک رستوران مفهومی منحصر به فرد در دبی است که در سال 2011 توسط گوردون رامسی، نیک آلویس و اسکات پرایس آغاز به کار کرده است . این رستوران در هتل هیلتون کریک دبی قرار دارد و تجربه ای عجیب و غریب برای یک شام دوستانه و یا با خانواده است . تیبل ناین تا کنون چندین جایزه عمومی و صنعت را به دست آورده است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی