سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

هتل آتلانتیس پالم دبی از هتل های 5 ستاره است . این هتل شامل مجموعه اتاق های مجلل ، سلطنتی و اتاق های ساحلی پرزیدنتال است که با مبلمان سفارشی ساخته شده اند  و از اقیانوس آرام و خلیج فارس الهام گرفته اند . اتاق ها دارای تلویزیون با کانال های ماهواره ای ، صندوق امانات شخصی ، یک استخر روباز ، پخش سی دی ، حمام های بزرگ با سشوار و ... است . اتاق ها دارای نمایی از خلیج فارس و دریای عرب هستند . مینی بار ، تلفن ، تهویه مطبوع ، اتو ، بالکن ، رادیو ف میز مطالعه ، لوازم آرایشی ، توالت ، سرویس بیدار شدن ، کتری برقی ، گنجه کمد لباس ، وای فای رایگان و ... از دیگر امکانات اتاق های هتل 5 ستاره آتلانتیس پالم دبی هستند . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۳
نازی رهسپار

اولین جشن ماه کامل در سال 1988 در یک مجتمع مسکونی ​​در ساحل برای تشکر از حدود 20 تا 30 مسافر برگزار شد . این جشن بصورت دهان به دهان شهرت یافت تا اینکه در حال حاضر میزبان هزاران نفر در ماه است . 

موفقیت ماه جشن ماه کامل باعث به وجود آمدن جشن نیمه کامل ، ماه جدید و دیگر جشن ها شد . در اواخر سال 2014 جز جشن ماه کامل بقیه جشن ها ممنوع شد اما تا اکتبر 2014 به صورت مخفیانه دیگر جشن ها برگزار می شدند . در 5 آوریل 2015 برای جلوگیری از آلودگی صوتی برای ساکنان جزیره ، به طور کامل دیگر جشن ها ممنوع شد . اما پس از آن برای جذب گردشگران جشن های دیگر مجددا آزاد شد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۵
نازی رهسپار