سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

جشن ماه کامل در سامویی

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ب.ظ

اولین جشن ماه کامل در سال 1988 در یک مجتمع مسکونی ​​در ساحل برای تشکر از حدود 20 تا 30 مسافر برگزار شد . این جشن بصورت دهان به دهان شهرت یافت تا اینکه در حال حاضر میزبان هزاران نفر در ماه است . 

موفقیت ماه جشن ماه کامل باعث به وجود آمدن جشن نیمه کامل ، ماه جدید و دیگر جشن ها شد . در اواخر سال 2014 جز جشن ماه کامل بقیه جشن ها ممنوع شد اما تا اکتبر 2014 به صورت مخفیانه دیگر جشن ها برگزار می شدند . در 5 آوریل 2015 برای جلوگیری از آلودگی صوتی برای ساکنان جزیره ، به طور کامل دیگر جشن ها ممنوع شد . اما پس از آن برای جذب گردشگران جشن های دیگر مجددا آزاد شد . 

 

جشن فول مون سامویی چگونه است ؟

حزب کامل ماه در فیلم هایی مانند The Beach ، Last Stop for Paul به شهرت رسید . این جشن هر ماه برگزار می شود .  جاذبه های آن شامل آتش بازی ، نوشیدنی های فراوان و پخش موسیقی و ... است . این حزب در بسیاری از بارهای ساحلی برگزار می شود . اگرچه در این جشن مواد مخدر مصرف می شود اما پلیس مخفی در این جشن حاضر است و در صورت مصرف مواد مخدر گزارش می دهند .

 

هشدار : در سالهای اخیر تعداد زیادی سرقت وجود داشته است . برای همین به گردشگران هشدار داده می شود که اجناس قیمتی ، پول زیاد و ... را با خود همراه نداشته باشند و یا نگهداری کنند . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی