سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

هتل مسکو از هتل های 4 ستاره در دبی است که اقامتی لاکچری را برایتان رقم می زند . این هتل از فرهنگ روسیه الهام گرفته است . فضای داخلی این هتل بسیار دلنشین می باشد و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند . هتل مسکو در خیابان آل مکتوم در دیره واقع شده است و دسترسی راحتی به ادارات دولتی ، موسسات شرکتی و مراکز خرید دارد .
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۴۸
نازی رهسپار

اگر اردیبهشت را برای سفر به سامویی انتخاب کرده اید می توانید خدمات تور سامویی اردیبهشت را در ادامه ببینید . قیمت تور سامویی در اردیبهشت با توجه به درجه هتل ها و همچنین قیمت بلیط هواپیما متفاوت است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۳۱
نازی رهسپار

1- فیشرمن ویلیج واکینگ استریت سامویی

اینجا احتمالا محبوب ترین بازار هفتگی در کو سامویی است و تعداد زیادی از گردشگران و مردم محلی را به طور یکسان جذب می کند . هر جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ افراد زیادی برای خرید طیف گسترده ای از محصولات به سمت جاده ساحلی و خیابان های باریک مجاور آن می روند . در این بازار تی شرت های آبجو چانگ ، انواع سوغات ، کیف های دستی چرمی ، عینک آفتابی Ray-Ban ، جواهرات دست ساز ، ساعتهای مچی ، لباس های مارک های محلی و انواع لوازم برقی را با کیفیت های مختلف می توانید در این بازار پیدا کنید . همچنین غذا و نوشیدنی های زیادی نیز در دسترس هستند که به شما امکان انتخاب معروفترین غذاهای تایلندی را با قیمت های مناسب می دهد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۰
نازی رهسپار

دبی یکی از بهترین زمان ها برای سفر به دبی برای خریداران است .  برای کسانی که می خواهند سفری کم هزینه داشته باشند ، تور اردیبهشت دبیبسیار مناسب است . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۲۵
نازی رهسپار