سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

4 بازار معروف در سامویی

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ

1- فیشرمن ویلیج واکینگ استریت سامویی

اینجا احتمالا محبوب ترین بازار هفتگی در کو سامویی است و تعداد زیادی از گردشگران و مردم محلی را به طور یکسان جذب می کند . هر جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ افراد زیادی برای خرید طیف گسترده ای از محصولات به سمت جاده ساحلی و خیابان های باریک مجاور آن می روند . در این بازار تی شرت های آبجو چانگ ، انواع سوغات ، کیف های دستی چرمی ، عینک آفتابی Ray-Ban ، جواهرات دست ساز ، ساعتهای مچی ، لباس های مارک های محلی و انواع لوازم برقی را با کیفیت های مختلف می توانید در این بازار پیدا کنید . همچنین غذا و نوشیدنی های زیادی نیز در دسترس هستند که به شما امکان انتخاب معروفترین غذاهای تایلندی را با قیمت های مناسب می دهد .

2- خیابان مائنام سامویی

بعد از ظهر پنجشنبه از ساعت ۱۷ بعد از ظهر به بعد ، جنب و جوشی در این قست از جزیره وجود دارد . این بازار پر جنب و جوش و دوست داشتنی ، حتما ارزش بازدید را دارد . اگر چه خیابان مائنام تنها دویست متر طول دارد ، اما بهترین مکان برای گذران وقت است . پر از غرفه های جالب و رنگارنگ و فروشندگان اسنک و غذاهای خیابانی . در حین قدم زدن در خیابان ، تعداد زیادی از فروشندگان تنقلات ، بسیاری از پارچه های جین و تی شرت ، عینک های آفتابی ، صنایع دستی عجیب و غریب ، لوازم موسیقی و حتی نوشیدنی و کوکتل های ۵۰ باتی را خواهید دید !

وقتی مسیر تمام می شود ، در انتهای مسیر یک معبد چینی وجود دارد . در برخی از شب ها همچنین موسیقی زنده که توسط مجموعه ای از نوجوانان با استعداد تایلندی و مهاجران محلی اجرا می شود را خواهید دید .

 

3- بازار شبانه لامای سامویی

معروفترین مراکز خرید سامویی

در مرکز شهر ، بازار شبانه لامای قرارا دارد که پر است از اجناس قیمتی . البته این به این معنا نیست که مکانی جالب برای خرید نباشد و یا اجناس ارزان قیمت وجود نداشته باشد . اگر در بازار بچرخید و بالا و پایین کنی ، غرفه های فروش کالاهای محلی با قیمت های معقولی وجود دارد . این بازار محلی برای فروش اجناس دست ساز ، پارچه ، فیله چوبی ، تی شرت ، تصاویر بودا و همچنین مجموعه ای از ساعتهای جعلی ، چاقو ، کیف و لوازم الکترونیک است . در این بازار همچنین یک رستوران ، کافه و بار وجود دارد . اگر قصد دارید از بازار لامای دیدن کنید ، باید بعد از غروب آفتاب ، از ساعت ۱۷:۰۰ به آنجا بروید .

 

4- الفنت واک سامویی

الفنت واک سامویی

الفنت واک یک بازار شبانه کوچک است که عمدتا از ساعت ۱۷:۰۰ تا اواخر شب در روستای ماهیگیران باز می شود . اگر می خواهید یک تجربه خرید سرگرم کننده داشته باشید ، این بازار انتخاب خوبی است . به ویژه برای سوغاتی . این بازار تنها ۳۰ متر از جاده ساحلی بوفوت فاصله دارد . این بازار کوچک شامل یک حیاط مرکزی زیبا وتعداد زیادی از مجسمه های فیل است . به همین دلیل به بازار فیل شهرت دارد.

این بازار ترکیبی از فروشندگان محلی است ؛ برای خرید لباس های منحصر به فرد ، محصولات آبگرم ، سوغات و مجموعه ای از اقلام توریستی مارک تایلندی اینجا بهترین مکان است . قیمت ها همچنین بسیار مناسب و معقول هستند . در خروجی سمت راست بازار رسترانی به نام Krua Malakor وجود دارد که تمرکزش بر انواع غذاهای تایلندی به سبک ایاسان است و دارای فضایی آرام می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۴
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی