سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

معروفترین هتل های ساحلی سامویی

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۴ ب.ظ

سامویی جزیره ای بسیار زیبایت که میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است . این جزیره هتل های زیادی دارد اما اگر به دنبال اقامتی عاشقانه و پر از آرامش هستید ، حتما هتل های ساحلی را انتخاب کنید . بسیاری از هتل های ساحلی در سمت شرق جزیره سامویی و در ساحل چاونگ قرار دارند . این ساحل مکان مناسبی برای تفریحات آبی و همچنین آفتاب گرفتن است . این ساحل از بهتری سواحل سامویی است . 

 

۱- هتل آماری سامویی

آماری یک هتل چهار ستاره است که در ساحل شرقی کو سامویی در خلیج تایلند قرار دارد و فاصله کمی از مرکز چاونگ دارد . هتل آماری در کنا دریا واقع شده و بهترین اقامت را برای میهمانان خود رقم می زند . این هتل دارای  ۲۰ اتاق سوپر ساحلی ، ۲۹ اتاق لوکس تایلندی ، ۸۴ اتاق لوکس با چشم انداز باغ ، ۳۱ اتاق لوکس با چشم انداز استخر ، ۱۶ اتاق لوکس خانوادگی تایلندی ، چهار اتاق ساحلی لوکس و چهار سوئیت مدرن و سوئیت اقیانوس می باشد . 

 

۲- هتل ساری رایا ساموییهتل ساری رایا سامویی

ساری رایا هتلی پنج ستاره است که در ساحل چاونگ در ساحل شرقی جزیره در خلیج تایلند واقع شده است . این هتل به سبک کلاسیک و سنتی تایلندی طراحی شده و یک نمونه عالی از امکانات و خدمات مدرن است . این هتل دارای ۴۹ اتاق است که شامل ۱۶ سوئیت با منظره دریا ؛ هشت اتاق با جکوزی در فضای باز ؛ ۱۲ سوئیت با دسترسی به استخر و تراس در ۷۰ متری و ۱۲ استخر ویلا . همچنین یک سوئیت ۳۰۰ متر مربعی مستقل با استخر خصوصی نیز در این هتل وجود دارد .

 

۳- هتل سالا ساموییهتل سالا سامویی

هتل سالا یک استراحتگاه پنج ستاره است که در شمال شرقی جزیره سامویی ، در ساحل Choeng Mon واقع شده است . این هتل دارای ۶۹ ویلا است که ۵۳ استخر خصوصی دارند و میهمانان می توانند در یک محیط لوکس و فوق العاده مدرن از تعطیلات خود لذت ببرند و به آرامش برسند . این هتل شامل اتاق های دلوکس ، ویلاهای باغ استخر ، استخر ویلا ، سوئیت های یک و دو خوابه ، یک سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنت می باشند . 

 

۴- هتل اوزو چاونگهتل اوزو چاونگ 

هتل اوزو چاونگ محل اقامتی شیک در ساحل چاونگ است و از محبوب ترین هتل های ساحلی سامویی به شمار می رود . این هتل برای کسانی که مایل به لذت بردن از روزشان در ساحل شن و ماسه طلایی چاونگ هستند ، پیشنهاد می شود . این هتل در مرکز شهر قرار دارد و در اطراف آن رستوران ها ، کافه و بارهای زیادی وجود دارد . هتل تا حدودی از خیابان اصلی به دور است تا بتوانید خوابی راحت داشته باشید . 

 

۵- هتل دیوا ریزورت ساموییهتل دیوا ریزورت سامویی 

دیوا هتلی لوکس در یک مکان عالی در بخش شمالی سامویی است . این هتل چند صد متر از دیدنی مشهور جزیره - بودای بزرگ - و در فاصله کمی از دهکده ماهیگیری بوفوت قرار دارد . در اطراف هتل رستوران ها، مغازه ها و کافه های زیادی وجود دارد . این هتل دارای ۷۹ اتاق و ویلا با تهویه مطبوع در چهار نوع است : اتاق گراند لوکس ، اتاق های با استخر ، استخر ویلا، و ویلا گراند استخر . اتاق ها با امکانات مدرن و پیشرفته از جمله تلویزیون کابلی ، امکانات قهوه و چای ، مینی بار ، اتصال بیسیم رایگان ، بالکن خصوصی و ... مجهز شده اند .

 

۶- هتل سنتارا گرند بیچ ساموییهتل سنتارا گرند بیچ سامویی

هتل سنتارا گرند بیچ سامویی هتلی چهار ستاره است که در امتداد ساحل چاونگ در ساموئی واقع شده است . ساحل چاونگ یکی از بهترین سواحل این جزیره است که دارای شن و ماسه سفید و آب آبی است و تفریحاتی مانند شنا ، قایقرانی و اسنورکلینگ را در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می دهد . چاونگ همچنین یک مکان عالی برای خرید غذا است . همچنین خیابان های ساحل برای تفریحات شبانه بسیار مناسب است . این هتل دارای ۲۰۳ اتاق و ۴ طبقه است و دارای ۲ رستوران ، استخر روباز ، ۲ زمین تنیس در فضای باز ، باشگاه کودکان رایگان ، چتر ساحل ، مرکز تجاری ؛ شاتل فرودگاه وای فای رایگان و پارکینگ رایگان می باشد . 

 

۷- هتل امپریال بوت هاوس بیچ ریزورتهتل امپریال بوت هاوس بیچ ریزورت 

هتل امپریال بوت هاوس بیچ ریزورت یک هتل زیبا و چهار ستاره است که در سمت شمال شرقی ساموئی ، در ساحل شانگهای مین واقع شده است . شانگهای مین منطقه ای آرام و ساکت تر از چاونگ است و گزینه بسیار خوبی برای خانواده هاست . در این منطقه فعالیت هایی مانند شنا و ورزش هایی برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد . معبد بودا ، یکی از دیدنی های جزیره سامویی ، تنها چهار کیلومتر دور از هتل قرار دارد . هتل امپریال بوت هاوس بیچ ریزورت دارای ۲۱۰ اتاق و سوئیت با استانداردهای جهان است . 

 

۸- هتل مای سامویی بیچ ریزروتهتل مای سامویی بیچ ریزروت 

هتل مای سامویی در یک منطقه آرام ساحلی شمال غربی سامویی در خلیج تایلند قرار دارد و یک هتل ویژه خانواده هاست . طبیعت باشکوه اطراف هتل با چشم اندازهای غروب خورشید در این هتل بسیار ممنحصر به فرد است . این هتل دارای ۹۷ اتاق است که شامل اتاق لوکس ، اتاق لوکس با استخر ، سوئیت لوکس با چشم انداز دریا ، سوئیت لوکس استخر و استخر ویلا مای می باشد . 

۹- هتل پاویلون سامویی ریزورت

هتل پاویلون سامویی ریزورت 

هتل پاویلون سامویی ریزورت هتلی الهام گرفته از سنت های تایلندی است که در ساحل لامای واقع شده است . در نزدیکی هتل آبشار قرار دارد و بهترین مکان برای شنا کردن است . در نزدیکی هتل چندین جاذبه از جمله سنگ های پدر بزرگ و مادربزرگ قرار دارد . یک معبد بودایی نیز در نزدیکی هتل قرار دارد . هتل پاویلون از هتل های ۴ ستاره سامویی است که دارای ۹۰ اتاق بزرگ است . از جمله امکانات هتل می توان به ۲ رستوران ، استخر ، تراس پشت بام ، مرکز تناسب اندام ، چتر ساحل ، مرکز تجاری ، شاتل فرودگاه ، خدمات مراقبت از کودکان و وای فای رایگان فای اشاره کرد . 

 

۱۰- هتل هانسار سامویی ریزروت

هتل هانسار سامویی ریزروت  

هتل هانسار سامویی تایلند یکی دیگر از بهترین هتل های سامویی است که در فاصله اندکی از ساحل بوفوت و ساحل گو کارت قرار دارد . امکانات هتل شامل یک مرکز تجاری ، خدمات خشکشویی / خشکشویی و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته است . شاتل فرودگاه با هزینه اضافی (۲۴ ساعته) و پارکینگ رایگان نیز در دسترس است . این هتل که از هتل های ۴ ستاره است ، دارای ۷۴ اتاق بزرگ می باشد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی