سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

فعالیت های رایگان در دبی

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ب.ظ

به عقیده خیلی ها دبی یکی از شهرهای گران خاورمیانه است . برای همین افرادی که قصد تفریح دارند ترجیح می دهند شهر دیگری را برای سفر انتخاب کنند . اما بهتر است بدانید که این شهر علاوه بر داشتن تفریحات گران ، دارای تفریحات رایگان نیز می باشد . در ادامه با فعالیت های رایگان در دبی آشنا خواهید شد . 

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد

1- تماشای رقص آب در فواره دبی

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و یک محیط قابل توجه در کنار بلندترین برج جهان . فواره دبی یکی از جذابیت های جالب نور ، موسیقی و رقص است که همه آنها به صورت رایگان است . هر نیم ساعت به جمعیت بپیوندید تا پرتاب آب را تا ارتفاع 140 متر ، همراه با آهنگ های موسیقی سنتی عربی ، آهنگ های پاپ هندی و حتی مایکل جکسون تماشا کنید . این فواره از مهمترین جاذبه های دبی به شمار می رود . 

 

2- گالری های هنری در خیابان آلسرکال

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

یکی از پرطرفدارترین مراکز هنری شهر ، خیابان آلسرکال است . یک روز بعد از ظهر را به دیدن آثار هنری عجیب و غریب دبی ، از جمله مبلمان هنری قرن بیست و یکم در مجلات La Galerie Nationale و آثار معاصر الهام گرفته از خاورمیانه در گالری ایزابل ون ددن ایند ، اختصاص دهید .همچنین می توانید با بازدید از MAD Gallery ، MB & F نگاهی به دنیای عجیب و غریب هنرهای جنبشی و ماشین آلات داشته باشید . 

 

3- روزی هیجان انگیز در پارک آبی آکوانچر 

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد  

آماده اید برای پریدن و آب بازی ؟ پارک آبی آکوانچر در آتلانتیس ، به شما در روز تولدتات یک روز تفریح در پارک آبی را می دهد . این یعنی می توانید در روز تولدتان در یکی از آبشارهای هیجان انگیز دبی رقم بزنید . کوپن ها برای یک هفته معتبر هستند . همچنین می توانید برای پذیرش گروهی با تخفیفات در خلیج دلفین یا دریاچه شیر استفاده کنید . تنها کافی است که در وب سایت آتلانتیس ثبت نام کنید . 

 

4- صحنه های تاریخی در محله تاریخی الفاهیدی

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد

هنگامی که از زندگی شهری خسته می شوید ، محله های بی نظیر تاریخی الفاهیدی ، یک گنجینه است . خانه های سنتی حیاط دار با برج های بادی ، که به عنوان بارجل شناخته شده می شوند ، بسیار جالب است . این سازه های متمایز قرن ها به عنوان سیستم های تهویه مطبوع عمل می کرده اند تا بادهای خنک را به داخل خانه هدایت کنند . در کوچه های پیچ و تاب دار قدم بزنید و خانه هایی که امروزه به موزه  ، گالری های هنری و کافه های جذاب ، تبدیل شده اند را کشف کنید . شما به راحتی می توانید یک بعد از ظهر در فرهنگ دبی غوطه ور شوید . 

 

5- خورشید ، شن و ماسه در سواحل دبی

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

دبی بخاطر نور خورشید در طول سال و همچنین برخی از بهترین سواحل با آبهای فیروزه ای و شن و ماسه طلایی شهرت دارد . در حالی که اکثر هتل ها از سواحل خصوصی برای مهمانان خود استفاده می کنند ، مسافران تور دبی می توانند از نور خورشید در یکی از سواحل عمومی دبی لذت ببرند . ساحل کایت یک انتخاب مناسب است و یا ساحل ام سقیم ، که تا نیمه شب باز است . سواحل از تفریحات رایگان دبی هستند که نباید از دست داد . 

 

6- سلفی با کوسه ها در آکواریوم دبی

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

دبی مال یکی از مراکز محبوب برای سرگرمی های تمام وقت است . این مرکز دارای جاذبه هایی از جمله آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب است . آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریوم ها در جهان شناخته شده است . قسمتی از دبی مال ، آکواریوم را نشان می دهد . در اینجا شما می توانید از کوسه ها و بیش از صد گونه دیگر آبزیان دیدن کنید و سلفی بگیرید . اگر هم می خواهد بیشتر ببینید باید بلیط بخرید و به یک تونل 48 متری وارد شده و اطراف خود انواع موجودات دریایی را ببینید . 

 

7- مسابقه شترها

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

برای دیدن ورزش های سنتی دبی می توانید به جاده العین دبی بروید و مسابقه شترها را ببینید . این مسابقات در اواخر زمستان در اوایل صبح در ساعت 6 صبح و همچنین 3 بعدازظهر برگزار می شود . می توانید با رفتن به بیابان های اطراف دبی ، مسابقه این حیوانات باشکوه را بصورت رایگان تماشا کنید .

 

8- وقت گذرانی در ساحل

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

در ساحل جمیرا همیشه چیزی برای سرگرمی وجود دارد . در هر زمان خاصی می توانید انتظار بازار های پاپ آپ با فروش هنر و صنایع دستی محلی و صنایع دستی و طراحان نازک از مناطق دیگر،  سرگرمی های رومینگ ، تاسیسات هنری و حتی آتش بازی های دیدنی و جذاب در موارد خاص را داشته باشید . در امتداد ساحل پیاده روی کنید و از خلیج فارس لذت ببرید . با پرداخت هزینه های کم نیز می توانید به کلاس های یوگا در این ساحل بروید . 

 

9- قدم زدن در امتداد ریورلند ، رودخانه رویاها

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

رودخانه ریورلند در قلب پارک تفریحی مگا دبی ، پارک دوبی و استراحتگاهها قرار دارد . یک فضای وسیع با شگفتی های الهام گرفته از دوره های مختلف . در میان روستای فرانسوی قرون وسطایی و معماری اروپایی قرن نوزدهم ، در کنار رودخانه ریورلند قدم بزنید . شما همچنین می توانید رستوران ها و مغازه های فوق العاده را در سمیرتان ببینید . آیا خسته شده اید ؟ یک استراحت و لذت بردن از ماساژ رفلکسولوژی و یا ناهار خوردن در رستوران ژاپنی Katsuya شما را سرحال می آورد .

 

10 - با برج العرب عکس یادگاری بگیرید 

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد 

برج العرب به طور چشمگیری تبدیل به یک نماد واقعی مهمان نوازی دبی شده است . شکل جالب هتل لوکس به زیبایی میراث دبی را به نمایش می کشد . این برج یکی از قابل تشخیص ترین نقاط در شهر است .  به ساحل ام سقیم بروید و عکس یادگاری با پس زمینه برج العرب بگیرید . 

10 کاری که می توان رایگان در دبی انجام داد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی