سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

5 رستوران محبوب در پوکت

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

1- آشپزخانه مادر تری پوکت

 

آشپزخانه رویایی مامان تری  در ویلا رویال در ساحل کاتا نوا واقع شده است . با کیفیت ترین غذاها را در محیطی بسیار رویایی میل کنید و از داشتن شبی عاشقانه لذت ببرید . ویلا رویال در کنار ساحل غربی پوکت قرار دارد . کاتا حدود هشت کیلومتری جنوب پاتونگ است . به سمت جنوب پوکت رفته و از جاده بالای تپه به کاتا نوی بروید .

 

 

2- رستوران بلک گینگر پوکت

 

رستوران بلک گینگر در یک جزیره در وسط یک دریاچه قرار دارد . دسترسی به این رستوران تنها توسط قایق است و در آنجا می توانید از غذاهای سنتی تایلندی لذت ببرید . سامت (سالاد سبز پاپایا سبز) ، سوپ غذای دریایی تند تام یام یا ماهی خشک زرد ماهی جنوب از بهترین غذاهای منوی این رستوران هستند . 

 

 

3- رستوران ایتالیایی لا گریتا

 

لا گریتا بدون شک یکی از رمانتیک ترین رستوران های پوکت است . این رستوران در سال 2012 ، سال 2013 و سال 2014 بازسازی شده است . رستوران ایتالیایی La Gritta دارای طراحی مدرنی است و هم فضای باز دارد و هم محیط داخلی با تهویه مطبوع . این رستوران مناظر خیره کننده ای به خلیج پاتونگ دارد و مکان منحصر به فردی برای صرف شام در زیر ستارگان می باشد .

 

4- آشپزخانه بامپوت 

 

آشپزخانه بامپوت یک رستوران مدرن اروپایی است که با الهام از غذاهای سراسر اروپا ، غذاهای منحصر به فردی را تهیه می کنند . این رستوران از بهترین مواد غذاهایی استفاده می کند . به علاوه کیفیت بالای غذاها ، این رستوران دارای محیطی دوستانه است . این رستوران در جاده لاگون قرار دارد . 

 

 

5- رستوران فرانسوی دیدوس پوکت

 

رستوران دیدوس یکی از بهترین تجربه های غذاخوری در تور تایلند است . این مکان نسبتا کوچک در منطقه Tinlay واقع در نزدیکی ورودی مجتمع توچال پوکت در Bangtao واقع شده است . این رستوران توسط پابلو بلاتمن ، سرآشپز سوئیس تاسیس شده است . در رستوران دیدوس غذاهای ترکیبی از تکنیک های پخت و پز فرانسه با مدیترانه و آسیایی - عمدتا ژاپنی و تایلندی - تهیه می شود . 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی