سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

بهترین بازارهای پاتایا

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ

بازار ناکلوا در جاده سوخومویت  

بازار ناکلوا یک بازار بزرگ و شلوغ است که به صورت شبانه و گاهی اوقات در طول روز فعالیت دارد . در این بازار طیف وسیعی از اجناس مختلف را تنوعی بیشتر از دیگر بازارهای محلی خواهید یافت . رفتن به این بازار فرصتی برای خرید انواع مواد غذایی و البته بسیار ارزان می باشد . این بازار همچنین برای خرید سوغاتی بسیار منحصر به فرد است و حتی اگر چیزی خرید نکنید ، بازدید از جاده سوخومویت تجربه ای جدید خواهد بود . این مکان به عنوان بازار شمال پاتایا و یا بازار ناکلوا معروف است . در این بازار حدود 600 غرفه فروش وجود دارد . 100 غرفه متعلق به فروش مواد غذایی است . 

بازار شب پاتایا 

بازار شب پاتایا جای خوبی برای خرید سوغاتی و لباس های تابستانی است . این بازار دارای تهویه مطبوع است . در حالی که برخی از بازارهای فضای باز در فصول گرم می توانند بسیار خسته کننده باشند ، اما با بازدید از بازار شب پاتایا از گرما به دور خواهید بود .  اقلام موجود در بازار عبارتند از تی شرت ، پیراهن ، شلوارک ، شلوار جین ، کیف ، چمدان ، عینک آفتابی ، صابون های معطر ، کلاه ، روسری ، کفش ، لوازم آرایشی و طیف وسیعی از دیگر سوغاتی های مختلف . 

بازار شب خیابان تپراسیت پاتایا

بازار شبانه تپراسیت یکی از محبوب ترین بازار های محلی در پاتایا است . این بازار نزدیک به خیابان سوخومیت ، در مجاورت مرکز خرید اوت لت قرار دارد . این بازار هر شب از جمعه تا یکشنبه ، جمعیت زیادی از مردم محلی و گردشگران را جذب می کند . این بازار همچنین به عنوان بازار آخر هفته پایا شهرت دارد . جاذبه اصلی در این بازار برای بسیار از محلی ها ، مواد غذایی خیابانی است . دو ردیف فروشندگان انواع طعم های تایلندی ، میوه های تازه ، آبمیوه ها و غذاهای دریایی ، نودل ، نان و دسرهای مختلف را به فروش می رسانند . پیدا کردن یک فضای خالی برای نشستن و غذاخوردن در این بازار می تواند کاملا یک چالش باشد!

بازار سوی بواکائو

سوی بواکائو یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازارهای محلی در پاتایا است . هر روز سه شنبه و جمعه ، طیف گسترده ای از محصولات را در قیمت های مناسب در این مکان می توانید ببینید . این بازار یکی از بهترین مکان های شهر برای خرید سوغاتی است . بازار Soi Buakhao دو بار در هفته بین پاتای جنوبی و خیابان namesake فعالیت دارد . کالاهای موجود در بازار عبارتند از انواع تی شرت ، شورت ، شلوار جین ، اجناس ابریشم تایلندی ، کیف های دستی ، عینک آفتابی ، کفش و لباس . برخی از غه ها نیز به فروش میوه و ادویه محلی ، حیوانات خانگی ، گیاهان ، سبزیجات و جواهرات طلا تعلق دارند . 

بازار شناور پاتایا

بازار شناور یکی از مراکز خرید ارزان پاتایا و بازارهای توریستی پاتایاست که با پوشش 100،000 متر مربع در چهار بخش پاتایا تقسیم می شود : هر بخش نماینده فروش محصولات از چهار بخش اصلی تایلند (شمال، شمال شرق ، مرکزی و جنوب) می باشد . این بازار دارای بیش از 114 فروشگاه و فروشندگان آبی است که غذاهای معتبر تایلندی ، دسرها و غذاها را از سراسر کشور به فروش می رسانند . بازار شناور یکی از محبوب ترین مراکز خرید تایلند است و از چیزهایی است که باید تجربه شود . می توانید قایق اجاره کنید و به کشف زندگی تایلندی بپردازید . پیاده روی در میان خانه های چوبی در سبک های مختلف نیز می تواند سرگرم کننده باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی