سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

8 پارک محبوب در دبی

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

1- پارک الخزان دبی 

اگر بخواهید بعد از ظهر با فرزندانتان وقت بگذرانید ، پارک الخزان باید بالای فهرست شما باشد . Al Khazzan بین جاده شیخ زاید و جاده آل واسل واقع شده است که برای سرگرم شدن خانواده ها بسیار مناسب است . این پارک یکی از قدیمی ترین فضاهای سبز دبی است که از اواخر دهه 1980 در خدمت مردم بوده است . یک زمین بازی برای کودکان نیز در این پارک وجود دارد .

 

2- پارک خور دبی 

پارک خور یکی از بهترین فضاهای سبز دبی و تفریحات دبی است که درست در لبه کوه دبی قرار دارد . قدم زدن ، تماشای دوچرخه سواری در آب ، اجاره یک دوچرخه و اکتشاف و یا دیدن شهر از ویژگی های این پارک است . این پارک با حوضچه های وسیع چمن ، باغ گیاه شناسی و زمین های بازی کودکان ؛ یک جاذبه زیبا در مرکز شهر است و برای پیک نیک بسیار محبوب می باشد . 

 

3- پارک پورت سعید پلازا 

اگر قصد فرار از شلوغی های دیره هستید ، به پارک پورت سعید پلازا بروید . در این پارک کوچک با کلبه های رنگارنگ ، می توانید روی یکی از نیمکت های مختلف بنشینید و فقط جهان و یا یکی از پرندگان رنگارنگ بومی را ببینید . اگر می خواهید ورزش کنید ، این پارک نیز مسیری با طول 400 متر برای دویدن و پیاده روی دارد .

 

4- پارک زابیل دبی 

پارک زابیل یکی از پارک های محبوب خانواده هاست . این پارک دارای نمایشگاه های دریاچه ای ، قایق سواری ، ورزشگاه ها ، زمین های کبابی و جداول پیک نیک ، نمایشگاه های سرگرمی و آموزشی است . این پارک اولین پارک فناوری منطقه خلیج فارس (تعادل کامل بین سرگرمی و آموزش و پرورش) است و دارای مساحتی در حدود 47.5 هکتار می باشد و به اندازه ای بزرگ است که برای اوقات فراغت خانواده ها بسیار مناسب است . 

 

5- پارک القوز پوند 

در تعطیلات آخر هفته ، پیشنهاد میی کنیم که پارک القوز پوند را امتحان کنید . زمین های بازی برای بچه ها ر، حوضچه های آبی و چمن های مناسب برای پیک نیک ، فضاهای مناسب برای پارکینگ برای همه ،و آب آشامیدنی رایگان ، همه برای یک پسک نیک خوب کافی هستند . این پارک بین جاده الخلیل و المهدان قرار دارد و آرامشی بی نظیر دارد .

 

6- پارک البرشا دبی 

پارک البرشا نزدیکی به 50 هکتار وسعت دارد . در مرکز پارک دریاچه ای زیبا قرار دارد که می توانید در اطراف آن پیاده روی کنید . همچنین زمین بسکتبال و فوتبال ، ورزشگاه ها فضای باز ، پیست دو ، مسیر دوچرخه سواری در این پارک در خدمت گردشگران می باشد . آرامش این پارک به راستی که بی نظیر است . چمن های این پارک برای پیک نیک بسیار مناسب هستند . 

 

7- پارک بای اونیو 

پارک بای اونیو محبوب خانواده هاست . این پارک با فضای 100،000 بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت است . این پارک علاوه بر چمن سبز وسیع ، دارای مسیرهای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، اسکیت بازی ، دو ورزشگاه در فضای باز ، زمین بازی کودکان ، ترامبولین و ... می باشد . پارک اسکیت در این پارک رایگان است و برای بچه ها بسیار عالی است .

 

8- پارک برج دبی 

نمایش زیبایی از برج خلیفه و آبنمای دبی ، در پارک برج مورد توجه گردشگران تور دبی است . این پارک 11،300 متر مربع وسعت دارد و برای طیف وسیعی از رویدادها ، از جمله ضیافت ها ، مراسم عروسی ، کنسرت ها و راه اندازی محصولات طراحی شده است . این پارک در مرکز شهر قرار دارد . اگر می خواهید یک پیک نیک خوب تجربه کنید ، این پارک مکان مناسبی است . 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی