سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

معرفی برترین مراکز خرید در بانکوک

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

یکی از چیزهایی که در سفر به بانکوک نمی توان از آن صرف نظر کرد . خرید کردن است . در بانکوک مراکز خرید زیادی وجود دارد . در این مراکز هم می توانید خریدهای لوکس و گران انجام دهید و هم اجناس ارزان . مراکز خرید و بازارهای بانکوک مکان های خوبی برای خرید سوغاتی است . مخصوصا اگر در فصل گرم بروید . این مراکز برای فرار از گرما خیلی خوبند . در ادامه مطلب برترین مراکز خرید در بانکوک معرفی شده اند . 

1- مرکز خرید سیام دیسکاوری

سیام دیسکاوری در سال 1973 افتتاح شد و در 28 ماه مه سال 2016 دوباره بازسازی شد . این مرکز بزرگترین و منحصر به فردترین مراکز خرید بانکوک است . این مرکز خرید دارای فروشگاه های بسیار بزرگی است که هر آنچه را که لازم داشته باشید ، می توانید خریداری کنید . فروشگاه های اسباب بازی با شخصیت های ستاره ای جنگجو در این مرکز خرید طرفداران زیادی دارد . 


2- مرکز خرید ترمینال 21 

رم ، پاریس و توکیو : این فقط چند کشور است که بعد از ورود به ترمینال 21 بازدید می کنید ؛ چرا که هر طبقه این مرکز خرید شهری متفاوت از سراسر جهان است . در یک طبقه ، شما ممکن است خود را در سان فرانسیسکو پیدا کنید و یا در طبقه دیگر در آسیا باشید . ترمینال 21 به راحتی در نزدیکی فرودگاه BTS Skytrain واقع شده است و بدون شک یکی از معروفترین مراکز خرید بانکوک است .

 

3- مرکز خرید سیام پاراگون

سیام پاراگون یکی از محبوب ترین مراکز خرید در بانکوک است . در این مرکز خرید هر آنچه را که لازم داشته باشید ، خواهید یافت . مارک های معتبر جهانی و فروشگاه های تایلندی در این مرکز خرید شعبه دارند . در زیر زمین مرکز خرید ، رستوران و همچنین یک آکواریوم وجود دارد . سیام پاراگون در سال 2002 ساخته شده است و بزرگترین مراکز خرید تایلند و همچنین آسیا می باشد .


4- مرکز خرید سیام سنتر

سیام سنتر مورد علاقه دوستداران مد است . بوتیک و مغازه های زیادی در این مرکز خرید وجود دارد . این مرکز درسال 1973 ساخته شده و با دو بازار سیام پاراگون و سیام دیسکاوری در ارتباط است . شیک ترین لباس ها را می توانید در این مرکز بخرید . سیام سنتر دارای رستوران معروفی است که انواع غذاهای بین المللی ، غذاهای هندی ، غذاهای عربی و همچنین غذاهای تایلندی را برای گردشگران تور تایلند سرو می کند . 


5- مرکز خرید ام بی کی

مرکز MBK یکی از در دسترس ترین مراکز خرید است . این مرکز خرید دارای فروشگاه های زیادی است که تقریبا هر چیزی را می توان در آنجا یافت . این مرکز خرید دارای 8 طبقه است و نزدیک به 2 هزار فروشگاه لباس ، موبایل ، کیف ، لوازم الکترونیکی و ... دارد . این مرکز خرید از مراکز خرید ارزان بانکوک نیز می باشد و اجناس با قیمت مناسب می توانید خریداری کنید .


6- مجتمع کینگ پاور 

حدود پنج دقیقه پیاده روی از ایستگاه BTS Skytrain stop Victory Monument شما را به مجتمع کینگ پاور خواهد رساند . این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید مارک های لوکس از جمله عینک های آفتابی Oakley و Ray Bands می باشد . همچنین برندهای Coach ، Burberry و Lacoste در این مرکز خرید خواهید یافت . 


7- مرکز خرید سنچری مال

سنچری مال فقط یک پیاده روی کوتاه از کینگ پاور فاصله دارد . این مرکز خرید نسخه کوچکی از مرکز خرید MBK است . فروشگاه های زیادی در اینجا وجود دارد . اگر به دنبال محصولات زیبایی هستید ، به طبقه دوم بروید . جایی که محصولات متنوعی آرایشی و مراقبت از پوست را خواهید دید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی