سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

پارک دلفین ها در دبی

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۴۹ ب.ظ

دلفیناریوم در دبی تجربه ای فوق العاده برای بزرگسالان و کودکان است و به آنها اجازه میدهد که نمایش این موجودات شگفت انگیز را دیده ، با آنها تعامل داشته و یا عکس بگیرند . اینجا علاوه بر اینها محیطی آموزشی برای آشنایی با زندگی دلفین هاست . پارک دلفین ها در 21 می سال 2008 به منظور سرگرمی ، شناخت و حمایت از دلفین ها و دیگر موجودات دریایی برای تفریحات ت افتتاح شد .

این مرکز زیر نظر شهرداری دبی اداره و به وسیله دولت حمایت می شود . این مرکز اولین دلفینارویم دارای تهویه مطبوع در خاورمیانه می باشد .

دلفیناریوم دبی بیش از یک نمایش دلفین هاست . سینمای 5 و 7 بعدی ، رستوران ، فضای بازی کودکان ، گردش های علمی مدرسه و مدرسه رقص عربی این پارک را تبدیل به یکی از تفریحات دبی کرده است .

از معایب این مرکز می توان به محدود بودن صندلی ها اشاره کرد و در روزهای شلوغ ممکن است دیدن نمایش دلفین ها برایتان مشکل باشد . بنابراین سعی کنید در سانس های خلوت به این پارک بروید .

رستوران دلفیناریوم نیز ظرفیت 150 نفر دارد ، بنابراین در سرویس دهی در روزهای شلوغ با محدودیت مواجه است . این پارک همه روزه از ساعت ده صبح باز می شود . یکشنبه ها نیز تعطیل می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی