سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

معرفی 3 تفریح آبی در جزیره سامویی تایلند

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۹ ب.ظ

سامویی جزیره ای بسیار زیبا در تایلند است که به واسطه خلیج تایلند ، تفریحات آبی زیادی دارد . در ادامه 3 تفریح آبی در جزیره سامویی تایلند معرفی شده است . 


قایقرانی در سامویی

قایقرانی در منطق ای که پر از غار و تشکیلات سنگی به راستی که منحصر به فرد است . با انتخاب تور قایقرانی سامویی از هتل به اسکله خواهید رفت . قایقرانی یکی دیگر از فعالیت های تفریحی محبوب در سامویی است . با این سفر هیجان انگیز دریایی زیبایی های پارک ملی دریایی را در خلیج تایلند کشف کنید . 

اسنورکلینگ در سامویی

اسنورکلینگ فرصتی بی نظیر برای کشف ذنیای زیرآب است . با انتخاب این تور ساعت 7 صبح از هتل به بندر گردشگری خواهید رفت و از آنجا به کو تائو می روید .  در طول تور راهنمای انگلیسی زبان شما را همراهی خواهید کرد . برای ناهار نیز غذاهای خوشمزه تایلندی را خواهید خورد . 

غواصی در سامویی

در سامویی مکان های هیجان انگیز زیادی برای غواصی وجود دارد . با انتخاب تور غواصی سامویی سفرهای روزانه به کوه تائو و نانگ یوان خواهید داشت . غواصی انتخاب مناسبی برای کشف دنیای زیرآب است . این تور از ساعت 06:45 – 16:30 می باشد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی