سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

معرفی 5 رستوران ایرانی در پاتایا

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ

اگر در سفر به پاتایا هوس غذای ایرانی کردید ، سری به رستوران های ایرانی پاتایا بزنید . نام رستوران ها را بخاطر بسپارید . در ادامه 5 رستوران ایرانی در پاتایا را معرفی کرده ایم . 


رستوران تهران پاتایا

رستوران تهران در وایکینگ استریت قرار دارد و همین امر باعث شده است که مشتریان زیادی داشته باشد . البته کیفیت غذای این رستوران نیز عالی است و در جذب گردشگران ایرانی بی تاثیر نیست . این رستوران از محبوب ترین رستوران های پاتایا ست .

 

رستوران گوگوش

رستوران گوگوش یکی از محبوب ترین رستوران های ایرانی در پاتایاست که در خیابان ساحلی پاتایا روبروی مرکز خرید ایرانیان قرار دارد . در منوی این رستوران انواع کباب ها ، خورش ها ، انواع برنج و انواع سالادها را خواهید دید . 

 

رستوران البرز

رستوران البرز یکی از محبوب ترین رستوران های پاتایاست که ایرانیان زیادی برای صرف غذا به آنجا می رند . این رستوران جنب هتل سنترال قرار دارد . در این رستوران می توانید کارهای ضروروی خود را از جمله خرید بلیط اینترنتی و یا تعیین تاریخ پرواز انجام دهید . 

 

رستوران سعید

رستوران سعید اخیرا به ساختمانی با محیط تمیز و تهویه مطبوع منتقل شده است و تحت مدیریت جدید قرار گرفته است . این رستوران قیمت های مناسبی دارد . تخصص سرآشپزها در کباب ها از جمله سلطانی ، کوبیده ، بختیاری و جوجه کباب است .


رستوران پردیس

رستوران پردیسدر کنار هتل گلدن بیچ قرار دارد و یک نمونه عالی از بهترین غذاهای ایرانی (ایرانی) است . این رستوران دو طبقه است و جوابگوی 180 نفر می باشد . غذاهای این رستوران طعم های بی نظیری دارند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی