سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

معرفی هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ
هتل سیتی سیزن از هتل های با درچه 4 ستاره در دبی است که در خیابان پورت سعید آل مکتوم واقع شده است . این هتل دارای امکانات و موقعیت بسیار خوبی است . این هتل در نزدیکی دیرا قرار دارد و برای کسانی که برای تجارت و یا حتی تفریح به دبی آمده اند ، بسیار ایده آل می باشد . 


هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی در مرکز تجاری تاریخی دیرا دبی واقع شده و 5 دقیقه پیاده روی با ایستگاه مترو دیره و مرکز شهر دیره و مراکز خرید فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می باشد . این هتل در سایت tripadvisor مور تایید مسافران قرار گرفته است . 

اتاق های و سوئیت های این هتل با ظرافت و زیبایی طراحی شده اند . نمایی از منطقه دیره را می توانید از پنجره های اتاق ها بینید . همه اتاق ها و سوئیت ها با امکاناتی همچون تلویزیون پلاسما با بیش از 50 کانال بین المللی ، اینترنت ، مینی بار با نوشابه ، امنیت الکترونیکی ، وان حمام و دوش ، تهویه مطبوع ، کافی شاپ و امکانات چای مجهز شده اند . انتخاب اتاق سیگار یا غیر سیگاری در صورت درخواست امکان پذیر است .
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی