سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

10 ساحل برتر در پوکت

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

پوکت جزیره ای بسیار زیباست . این جزیره دارای سواحل بسیار زیبایی است که به راستی که منحصر به فردند . اینکه مشخصات سواحل پوکت را بدانید کمک بسیار زیادی است . به راحتی می توانید برای روزهایتان برنامه ریزی کنید . اینکه کدام ساحل چه امکاناتی دارد و یا ... . در ادامه مطلب می توانید 10 ساحل برتر در پوکت را بشناسید . امکانات و موقعیت این سواحل را به بخاطر بسپارید . امیدواریم با این لیست سفری دلچسب به پوکت را داشته باشید . 


1- ساحل فریدم پوکت

ساحل فریدم یکی از سواحل پوکت است که دسترسی به آن زیاد راحت نیست . تنها با قایق می توانید به این ساحل برودی . به بخش جنوبی ساحل پاتونگ بروید و از آنجا با قایق با پرداخت 1100 تا 1500 بات به ساحل آزادی پوکت بروید . اگر بخواهید یک روز در فضای آرام روی ساحل آرام آفتاب بگیرید و یا پیاده روی کنید ، قطعا فریدم بیچ انتخاب خوبی است . این ساحل بسیار آرام محل مناسبی برای فعالیت هایی همچون غواصی ، فوتبال و والیبال ساحلی است . در این ساحل خبری از سروصدا نیست و گاهی تنها صدای قایق هایی را می شنوید که مسافران می آورند . 

 

2- ساحل بنانا پوکت

ساحلی با شن و ماسه سفید که در کنار دریای آرام قرار دارد . کل ساحل با درختان نارگیل پوشیده شده است . این ساحل کمتر از 10 کیلومتر با پوکت فاصله دارد . به چالونگ پیر بروید و از آنجا با نیم ساعت قایق سواری به بنانا بیچ خواهید رسید .  علت نام گرفتن این ساحل به بنانا هم قایق های موزی است که در ساحل وجود دارد . در این ساحل می توانید به اسکی روی آب ، قایق رانی و جت اسکی بپردازید . آب تمیز و روشن برای شنا کردن بسیار مناسب است .

 

3- ساحل کاتا نوی پوکت

ساحل کاتا نوی یکی از زیباترین ساحل های پوکت است که در جنوب ساحل کاتا واقع شده است . برخلاف ساحل کاتا ، این ساحل هنوز به طور قابل ملاحظه ای توسعه نیافته است ، به طوری که یک ساحل خصوصی به نظر می رسد . هیچ فروشنده ی ساحلی در اینجا وجود ندارد و تنها تعداد انگشت شماری از چترهای ناهارخوری  وجود دارد . ساحل کاتا نوی یک مقصد عالی برای کسانی است که مایل به صرف وقت در ساحل هستند ، اما می خواهند از ازدحام جمعیت گردشگران دور بمانند . 

 

4- ساحل کاتا پوکت 

ساحل کاتا یکی از شیکترین سواحل پوکت است که در بین گردشگران بسیار محبوب است . با وجود همه فعالیت های گردشگری واقع در ساحل و اطراف آن ، ساحل کاتا هنوز بسیار زیبا است . در ساحل درختان casuarina زیادی قرار دارد که سایه شان ، آرامش بخش کسانی است که می خواهند به استراحت بپردازند . ساحل کاتا یکی از مکان های توریستی برتر جزیره پوکت است . این یک ساحل طبیعی زیبا با فعالیت های فراوانی است و برای خانواده ها بسیار مناسب است .

 

5- ساحل لائم سینگ پوکت

ساحل لائم سینگ یکی از زیباترین سواحل جزیره پوکت است و تا همین اواخر نسبتا ناشناخته بود اما امروزه ساحل پر از گردشگران است . با وجود افزایش گردشگران ، ساحل هنوز کاملا خیره کننده است . این ساحل کمی کوچک است و فقط در حدود 300 متر می باشد ولی بسیار زیباست . شن و ماسه بسیار خوب ، دره ساحلی و مکانی ایده آل برای شنا کردن از ویژگی های این ساحل است . کا ساحل توسط جنگل احاطه شده است . اگر بخ دنبال جای خلوت هستند ، لائم سینگ مناسب نیست . 

 

6- ساحل نای هارن پوکت

ساحل نای هارن یکی از بهترین سواحل پوکت است که دارای شن و ماسه سفید زیباست که به آرامی در امتداد دریای اندامان قرار دارد . این ساحل زیبا هیچوقت شلوغ نیست و فضای آن بسیار آرام است .  این ساحل در جنوب جزیره پوکت قرار دارد . در این ساحل چندین رستوران تایلندی و غذاهای دریایی وجود دارد که می توانید با قیمت مناسب در کنار منظره زیبای دریا بهترین غذاها را میل کنید . 

 

7- ساحل نای تون پوکت

ساحل نای تون ساحلی یک کیلومتری از شن و ماسه است که بخشی از پارک ملی سیرینات محسوب می شود . این ساحل از زیباترین سواحل است . دامنه های ساحلی با یک شیب دریایی که برای شنا کردن شهرت بسیاری دارند و در کل ساحل درختان  casuarina وجود دارد . در این ساحل پیشرفت زیادی به چشم نمی خودر اما در خیابان های اطراف آن تعدادی رستوران و مغازه وجود دارد . این ساحل مکان خوبی برای فرار از جمعیت است . فعالیت های آبی در این ساحل وجود ندارد و این باعث آرامش بیشتر آن شده است . 

 

8- ساحل بانگ تائو پوکت

ساحل بانگ تائو یک ساحل هشت کیلومتری فوق العاده است که آن را یکی از بهترین ساحل های پوکت می دانند . این منطقه شامل 7 استراحتگاه پیشرفته و یک زمین گلف خصوصی است . در بیشتر قسمت های ساحل صندلی های آفتاب وجود دارد که می توانید اجاره کنید . قسمت شمالی ساحل بسیار آرام است زیرا کمتر توسعه یافته است . این ساحل برای شنا عالی است اما در بعضی مناطق باید مراقب بود مخصوصا شناگران مبتدی و کودکان . در اطراف ساحل رستوران های زیادی وجود دارد که قیمت ارزانی دارند . 

 

9- ساحل کامالا پوکت

ساحل کامالا ساحلی بسیار زیبا با طول دو کیلومتر است که از شن و ماسه سفید پوشیده و مناسب برای خانواده هایی است که می خواهند از جمعیت پاتونگ به دور باشند . در کامالا هیچ فعالیت ساحلی وجود ندارد با وجود اینکه ساحل توریستی است . رستوران ها ، کافه ها و مغازه های زیادی در انتهای ساحل وجود دارد . 

 

10- ساحل سورین پوکت

ساحل سورین یک نوار طولانی از شن و ماسه طلایی است که دارای طبیعتی بسیار منحصر به فرد است . این ساحل  26 کیلومتر با پوکت فاصله دارد . این ساحل برای شنا و غواصی بسیار مناسب است . می توانید در این ساحل فعالیتهایی از جمله جت اسکی انجام دهید . از دیگر خدمات در ساحل سورین می تواند به ماساژ تایلندی اشاره کرد . در این منطقه فروشگاه ها و رستوران های زیادی وجود دارد که انواع غذاهای تایلندی و دریایی سرو می کنند . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی