سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

ارزانترین هتل های دبی

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ب.ظ

امارات از کشورهایی است که بهترین هتل های جهان را دارد . از مهمانسراهای معمولی تا هتل های 5 ستاره که در حد استاندارهای جهانی هستند و بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهند . اما با اقامت در این هتل ها باید هزینه زیادی را پرداخت کنید . اما اگر توانایی هزینه زیاد را ندارید ، بهتراست در هتل های ارزان اقامت کنید . البته برای مسافرانی که از صبح تا شب بیرون هستند و تنها جای خواب می خواهند این هتل ها کفایت می کند . 

در ادامه مطلب ارزانترین هتل های دبی معرفی شده اند . 




1- هتل ایبیس البرشا دبی

هتل ایبیس یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در کنار جاده شیخ زیاد ، در بین مرکز دبی و مارینا ، جایی که برج خلیفه واقع شده است ، قرار دارد . این هتل یکی از هتل های ارزان در دبی است و می تواند تا مقدار زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی شود . این هتل رستوران ، کافه و 2 بار دارد . اتاق های هتل نیز دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون ، میزکار ، حمام اختصاصی و سشوار می باشد . همچنین هتل تخفیف اختصاصی فرودگاه ، خدمات بازگشت و پارکینگ داخلی نیز دارد .

 

2- هتل دیزرت رز دبی

دیزرت رز یکی از هتل های دبی با درجه 4 ستاره است که در فاصله ای اندک از دبی کریک ، مرکز الغریر و مرکز بین المللی کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد . این هتل در نزدیکی بازار Burjuman و بازار مینا واقع شده است  . اتاق های هتل بسیار راحت و زیبا تزئین شده اند و دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم ، یخچال و فریزر ، صندوق امانات خصوصی ، توالت جداگانه و حمام با سشوار و دوش هستند . این هتل همچنین دارای رستورانی است که غذاهای هندی نیز سرو می کند. 

 

3- هتل رامی گست لاین دبی

هتل رامی گست لاین از هتل های 2 ستاره دبی است که در منطقه تجاری دبی واقع شده است . ایستگاه مترو در نزدیکی این هتل قرار دارد و دسترسی شما را به نقاط مختلف دبی راحت می کند . این هتل از هتل های با قیمت ارزان دبی به شمار می ورد . تلویزیون ، ماهواره ، وسایل آشپزخانه و بالکن از امکانات اتاق های هتل هستند . این هتل مناسب برای کسانی هستند که برای تجارت با تور دبی سفر کرده اند .

 

4- هتل سان اند اسکای دبی

از دیگر هتل های ارزان قیمت دبی هتل سان اند اسکای می باشد که از هتل های 4 ستاره دبی است که در قلب مرکز شهر دیرا قرار دارد . این هتل تنها 4 کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و فاصله آن تا ایستگاه مترو در حدود 100 متر است . این هتل از هتل های خوب دبی است که اقامت در آن مقرون به صرفه می باشد . اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میزکار ، حمام اختصاصی با وان ، توالت ، صندوق امانات و … می باشند . این هتل همچنین دارای رستوران و کافی شاپ می باشد . 

 

5- هتل سیتی‌مکس البرشا

هتل های سیتی مکس در سراسر امارات بسیار لوکس و مقرون به صرفه هستند . این هتل از هتل های سه ستاره دبی است که در مرکز دبی واقع شده است . موقعیت خوب این هتل باعث شده است که چند دققیه ای به جاذبه های گردشکری و مراکز خرید دبی برسید . این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران ،گریل بار ، لابی بار و کافی شاپ می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی