سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

پارک آبی واندرلند دبی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ

پارک های آبی از مهمترین تفریحات دبی به شمار می روند . پارک آبی واندرلند از بهترین پارک های آبی دبی به شمار می رود . این پارک در سال 1996 مناسب با همه گروه سنی ساخته شده ایت . این پارک همچنین از بزرگترین پارک های آبی است که هم پارک آبی است وهم سرزمین عجایب . در ادامه مطلب پارک آبی واندرلند دبی معرفی شده است . 

واندرلند یک منطقه سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است .  در این پارک امکان لذت بردن از بیش از 30 وسیله جذاب و مشهور جهانی ، و در امتداد آن یک پارک آبی در سطح جهانی با بیش از 22 هکتار مساحت برای گردشگران تور دبی فراهم است .

پارک واندرلند دبی یک مرکز بزرگ تفریحی با تهویه مطبوع و بیش از 100 دستگاه بازی ، بازی های کامپیوتری ، بازی های ویدیویی و ... می باشد . بازدید کنندگان می توانند جوایز شگفت انگیز را با برنده شدن در تیراندازی ، پرتاب ، صعود و نورد را ببرید . بسیاری از بازی های چالش برانگیز در انتظار همه سنین است .فورت پاپ یک زمین سنتی برای بازی است . باران توپ و استخر ورزشی نیز از دیگر بازی های سرگرم کننده در این پارک است .

شتر سواری نیز تجربه ای بسیار خوب برای تمام خانواده هاست . این پارک همچنین دارای یک سینمای 4D می باشد .  در مرکز پارک کافه Mithu's Nest وجود دارد که می توانید یک وعده غذای خوشمزه را میل کنید . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی