سفر به دنیای اطلاعات و فناوری

تجربه ای ویژه با تور دوچرخه سواری بانکوک

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ
بانکوک شهری شلوغ و پر از ترافیک است . این شلوغی در تمام جهان شهرت دارد . یکی از پیشنهادات ویژه ما به گردشگران ، تجربه تور دوچرخه سواری بانکوک است . بسیار فرصت خوبی است در این شلوغی به جای سپری کردن وقت در تاکسی ، یم دوچرخه کرایه کرده و به کوچه پس کوچه های بانکوک بروید و هم از زندگی مردم بازدید کنید و هم دیدنی های این شهر بزرگ را ببینید .
در ادامه مطلب درباره تور دوچرخه بیشتر توضیح داده شده است . 


جزییات تور دوچرخه سواری بانکوک

بازدید از بانکوک با دوچرخه تجربه ای هیجان انگیز و غیر معمول است و اگر می خواهید فرهنگ مردم و زندگی روزمره محلی ها را از نزدیک ببینید ، می توانید دوچرخه سواری در بانکوک را تجربه کنید .
گشت با دوچرخه در بانکوک که معمولا بر جاذبه هاب معروف تمرکز ندارد ، اما کشف مکان ها و پدیده هایی که گردشگران تور بانکوک به ندرت به آن نزدیک می شوند ، می تواند بسیار جالب باشد . در طول مسیر نیز می توانید عکس و فیلم بگیرید . 
یکی دیگر از دلایل انتخاب دوچرخه سواری می تواند ترافیک بانکوک باشد که شلوغی آن بسیار شهرت دارد . با دوچرخه می توانید به راحتی از کوچه ها با ترافیک کم بروید و زمان را در ترافیک از دست ندهید . البته در طول تور راهنمایان شما را در مسیرها را هنمایی می کنند . پس نگران گم شدن نباشید . 
  .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۶
نازی رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی